Sunday, July 19, 2009

MEM YATI PUN DAH ADA BLOG


Salam tuan tuan dan puan puan, seperti biasa orang kerja gomen memang banyak masa. So tanpa membuang masa saya pun mengoogle ape yang patut. Tiba tiba saya menjumpai satu nama yang saya rasa macam kenal. Yatie Arrifin, tekaan saya tepat apabila saya terpandang photo owner blog tersebut. Setelah membaca dan menyelidik sedikit sebanyak, akhirnya saya mendapati bahawa itu adalah blog kepunyaan Mem Yati. Guru bahasa inggeris yang pernah mengajar di SMKDTHO dari tahun 1997 hingga 1999 (kalau tak silap lah).




2 comments:

Yatie Ariffin said...

hi kingdeego,
terima kasih lawat blog teacher.Siap ada berita khas lagi. Mana alumni ni? Datang2lah lawat sekolah. Hari sabtu ni ada hari Ko ko.Ramai cikgu2 lama ada di DTHO lagi. kami masih cun cun lagi..he he.

BuahKranjiDalamPerahu said...

8) cikgu kenal ka saya siapa...hehehehe

Post a Comment